vrijdag 19 januari 2018

indi...tja

Vanuit Goa het vliegtuig naar Jaipur genomen. Het gevoel dat het wat sneller moest kwam langzaam opzetten.
Jaipur had een aantal leuke bezienswaardigheden en een onnoemelijke hoeveelheid mensen en verkeer. Dat samen met de luchtvervuiling, 3 dagen pijn in mijn keel, maakte dat ik het wel genoeg vond.
Nog een weekje ontspannen in Thailand en dan weer naar het mooie Emmen.
(Tijd voor een lekker hemaworstje 😀)

Maar eerst even zien waar een onderkomen te vinden........
Nu ligt er ten westen van Thailand een eiland Koh Chang. Dat was een mooi eiland dus een huisje via Booking.com.
s 'Nachts vliegtuig naar Bangkok en daar de bus naar het busstation. Minivan naar Koh Chang en slapen maar.
Na een uurtje even op googlemaps kijken waar we waren, zit ik bijna in Pattaya, wat aan de Oostkant is !!
Zie ik op de kaart dat er aan die kant een eiland Muh Koh Chang ligt. Nou ja vergissing dus de bus uit en terug naar Bangkok. Sta ik natuurlijk ergens waar geen bussen zijn. Gelukkig kwam er een taxi aan met 2 armeniers op weg naar Bangkok en kon ik meerijden. Taxi bracht me weer naar een (ander) busstation en ja hoor nu op weg naar het goeie Koh Chang. Na een uurtje maar weer eens even kijken , zit ik weer bij Pattaya.........  🤣.
In de bus bemmoeiden zich er nu ook Thaise mensen mee en hielden bij hoog en bij laag vol dat ik goed ging.
Om te laten zien waar ik geboekt had opende ik booking.com en .........  😁😂🤣😃😄
dat bleek toch aan de oostkant te zijn vlakbij Vietnam.
Ja reizen valt niet mee, maar levert wel leuke verhalen.

ps. vertel dit maar niet aan mijn kinderen, dan mag ik niet meer alleen weg.

26 januari 21.10 uur land ik weer in Nederland (als ik in het goeie vliegtuig zit natuurlijk 🤔).

foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten